Kadry i Płace - dział HR
Możemy zaoferować pełną obsługę kadrowo-płacową jako zewnętrznego działu HR, lub merytorycznego wsparcia w tym zakresie. W ramy usług kadrowych zajmujemy się:
- Prowadzeniem dokumentacji kadrowej
- Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, zwalnianiem i zmienianiem warunków zatrudnienia pracowników (umowy o pracę, wypowiedzenia umów, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy itp.)
- doradztwem w zakresie prawa pracy, prowadzenia polityki kadrowej
- sporządzaniem i rozliczaniem umów zleceń, o dzieło oraz umów zawieranych przez twórców korzystających z praw autorskich
- przygotowywaniem list płac, kartotek wynagrodzeń, miesięcznych deklaracji podatkowych dotyczących rozliczenia pobranych zaliczek na podatek dochodowy oraz rocznych informacji o dochodach i pobranych zaliczkach
- sporządzaniem deklaracji ZUS dotyczących pracowników, zleceniobiorców, osób prowadzących działalność gospodarczą i osób z nimi współpracujących, oraz wspólników spółek nie mających osobowości prawnej
Dokumentacja kadrowa w rękach ekspertów
W ramach usługi outsourcingu kadrowo-płacowego, prowadzimy dokumentację kadrową i akta osobowe pracowników zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Obsługujemy umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, umowy akordowe i kontrakty menadżerskie. Rozliczamy urlopy, , monitorujemy ważność okresowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP, prowadzimy czynności związane z wygaśnięciem lub rozwiązaniem stosunku pracy, przygotowujemy zaświadczenia o zarobkach i świadectwa pracy.
Tworzymy dokumentację związaną ze zgłoszeniem pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i przekazujemy ją do ZUS. Sporządzamy i wysyłamy deklaracje PFRON oraz raportujemy dane o zatrudnieniu potrzebne do sprawozdań GUS. Regularne monitorowanie przepisów prawa pozwala nam szybko reagować na zmiany, eliminując ryzyko nieścisłości i uchybień.
Pełne zarządzanie wynagrodzeniami – bezbłędne dzięki automatyzacji
W odpowiedzi na Państwa oczekiwania, oferujemy również usługi naliczania wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umów cywilnoprawnych, umów akordowych i kontraktów menedżerskich. Przygotowujemy także kalkulacje płacowe dla nierezydentów i sporządzamy cykliczne raporty i zestawienia płac.
Dla firm, które korzystają z wewnętrznej obsługi kadrowo-płacowej działu HR, proponujemy przeglądy wyników naliczania wynagrodzeń pod kątem ich zgodności z zawieranymi umowami, obowiązującymi regulaminami i przepisami prawa. Dzięki zaawansowanym systemom informatycznym eliminujemy ryzyko ludzkich błędów, zapewniając poprawność rozliczeń .
Jako uzupełnienie oferty proponujemy Państwu wsparcie w przygotowaniu do kontroli ze strony Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS i Urzędu Skarbowego. Dostarczamy potrzebną dokumentację, badamy potencjalne obszary ryzyka i wskazujemy optymalne rozwiązania. Możemy również zrealizować przegląd dokumentacji w aktach osobowych Państwa pracowników oraz uporządkować ją zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
Obsługa przelewów i rachunków bankowych
Mamy świadomość tego jak czasochłonne jest wprowadzanie wielu przelewów, generowanie wyciągów i potwierdzeń bankowych czy szukanie innych informacji w banku. Skala oraz terminowość tych operacji często generuje w firmach cyklicznie błędy spowodowane np. brakiem przelewów lub wykonaniem ich podwójnie. Już samo wyjaśnianie licznych nieprawidłowości z bankiem jest bardzo problematyczne i nie leży w interesie żadnego przedsiębiorcy.
Outsourcing realizacji płatności bankowych
Klientom korzystającym z usług księgowych oferujemy skorzystanie z naszej usługi generowania płatności. Dzięki systemowemu podejściu jesteśmy w stanie realizować nawet zaawansowane przelewy, które wykraczają poza standardową obsługę płatności firmy. Płatności możemy generować w oparciu o dowolny algorytm (w dniu płatności, +/- n dni w stosunku do terminu płatności, itd.), a także wprowadzać je w momencie, kiedy to Państwo uznacie, że należy zapłacić. Co istotne, zgodnie z nowoczesnym modelem „continuous accounting”, wprowadzania płatności możemy dokonywać codziennie, nie tylko w wybrane dni tygodnia.
W ramach zleconej nam kompleksowej obsługi księgowej, możecie Państwo skorzystać z szeregu udogodnień wspierających realizację płatności, takich jak.:
- wprowadzanie przelewów,
- pobieranie wyciągów i potwierdzeń bankowych,
- generowanie zestawień z banków,
- wyjaśnianie nieprawidłowości z bankiem,
- obsługa split payment (mechanizmu podzielonej płatności),
- kontrola terminowości przelewów podatkowych,
- obsługa wezwań do zapłaty.
Skontaktuj się z nami Kliknij aby zadzwonić

Czas na profesjonalną księgowość.
Biuro rachunkowe Stalowa Wola
Biuro rachunkowe A&M Consulting
Adres naszego biura:
ul.Okulickiego 142E;
37-450 Stalowa Wola
+48 504-233-121
alina.amconsulting@gmail.com